my precious.

jag sitter här upp till öronen med saker att göra. men på något sätt så har jag nog lurat min hjärna att ta det lugnt och fint. jag vet inte riktigt om jag ska se det som en bra sak, men ibland kan man nog få ha en sån dag. varför stressa hela tiden.
i torsdags så fick vi tillbaka matteproven och jag klarade det med nöd och näppe. men vem bryr sig? jag klarade det iallafall. och det var något som jag inte trodde. och för att göra dagen ännu lite bättre så hämtade vi hem vår nya familjemedlem på kvällen. hon är en underbar själ och jag tror att vi behövde detta.
i fredags slutade jag halv tolv och fick sedan agera barnvakt resten av dagen. men det gjorde mig absolut ingenting. på kvällen så kom mina brödrar hem och det blev prat och skvaller.
igår så fick jag gå upp vid halv sju för att sedan åka till växjö för att spela cup. det gick inte som vi hoppades på. men vi gjorde en bra dag av det i vilket fall. eftersom att vi kom hem lite tidigare än planerat så åkte jag sedan vidare hem till kusinernas hus för att äta middag. men där stannade jag inte länge innan jag åkte hem. någon måste vakta valpen och dessutom så var jag fruktansvärt trött. så trött att jag inte hade ork att vara trevlig.
men jag och valpen min hade trevligt och tittade på film.
idag så fick jag återigen gå upp tidigare för att vakta den där lilla jälen. jag undrar vems hund det egentligen är. jag har ju redan neo, hur ska jag klara av att ta hand om en till? men just nu så kan jag inte säga nej. hela dagen har spenderats till att plugga vilket gör mig på lite sämre humör. men nu är jag färdig med idrotten och har läst igenom religionen så många gånger att jag kan avluta meningarna själv. det blir nog en film lite senare och efter det blir det sängen.
fick nyss ett sms som fick mig på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback