remember to breathe.

första dagen tillbaka i skolan efter lovet. lovet var segt men jag kan trots det inte säga att jag är utvilad. jag tror att man blir segare ju mer ledig man är. men sen är det inte så länge kvar tills det är jullov heller. och det är väl tur det. man orkar inte allför länge.
vi hade religion första lektionen. man kan inte säga att det var en lugn start. massor att gå igenom och inte mycket tid. tänk om jag hade kunnat göra schemat istället. eller det hade nog inte varit en så bra idé. ledighet är mer min stil.
skulle egentligen slutat halv tolv idag som jag brukar göra på måndagarna men idag så skulle vi prova ut våra studentmössor och liknande. man känner att det inte är länge kvar nu. det känns overkligt. jag hann även med ett möte med min studievägledare idag. det mötet fick mig bara att förstå att jag är mer vilsen än jag trodde. tänk om man hade vetat exakt vad man vill göra med sitt liv. jag är avundsjuk på de personer som vet precis hur de vill ha det. jag är så velig vad gäller allt och vill gärna ha en andra åsikt.
konstigt nog så väger storebrors röst mest.
varför är det så fruktansvärt kallt här i min lilla datahåla? pappa klagar på att jag skruvar upp värmen, men igår så fick han en dos av sin egen medicin. man ska inte klaga utan all fakta. det är så sant som det är här skrivet.
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback