shadow of the day.

ligger här i sängen med min nya dator och är väldigt sliten efter en mindre slitsam dag. sov till elva och sedan har jag bara segat bort hela dagen i väntan på träningen. många anser kanske att lediga dagar ska spenderas till att göra det som man inte hinner med annars, men det gör inte jag. lediga dagar ska användas till att göra helst ingenting. kommer det upp något mer trevligt så kanske man kan lägga några få timmar på det. annars ska tiden endast användas till sömn och ingenting. träningen idag var väldigt jobbig. men det var trevligt att träffa alla. nu har jag ändrat tiden för grillningen ännu en gång. det ska bli skönt att ha det gjort. men vad gör man inte för en resa till kroatien.
imorrn är det en heldag i skolan. skolan tär på mig just nu. men jag har ganska mycket röta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback