victorious.

jag vet absolut om att jag inte borde sitta här. för det första så tar det upp alldeles för mycket tid. inte för att jag sitter här för att jag tycker att det är roligt. nej, jag gör det till största del för att jag har min musik här och att det är det bästa stället att undvika det faktum att jag har matte att göra. ja, för att mitt första prov i matte c är på torsdag och jag fullkomligt suger på matte. jag vet precis hur illa det kommer att gå så jag orkar inte ens lägga ner tid på att plugga. om jag pluggar och det ändå går åt skogen så blir jag bara mer besviken. det är ju ett riktigt dåligt sätt att resonera, men vafan. jag får leva med att jag suger på matte.
idag så var det nationellt prov i svenska b. jag brukar tycka att det är riktigt roligt med uppsatser, det låter illa, men idag så hade jag noll fantasi och absolut ingen lust att skriva. det är väl bara att vänta och se hur det har gått.
den första snön har lagt sig och det är fruktansvärt kallt. kyla är inte riktigt min smak. förrutom om man kan åka skidor. men hur ofta händer det här i södra delen av vårt gurk-land. om italien ska vara en stövel så får sverige vara en gurka tycker jag.
jag har iallafall en del av min helg planerad. det var ett tag sen.
låt mig bara överleva denna hemska höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback