writing to reach you.

en dag som kanske inte är så viktig att minnas så länge. förrutom att det är ganska viktigt för mig att minnas filmen som vi ska skriva ett arbete på. det kunde ju vara en smart sak av mig att göra. mitt minne har svikit mig i sådana situationer innan.
fick lite sovmorgon idag och åkte sedan till osby för att hinna med tåget mot eslöv. väl på tåget fick man sig ett litet skratt inombords. varför är något som bara jag förstår, så lägg inte tid på det. väl i eslöv, som förövrigt var större än jag trodde, så slösade vi lite tid och jag fick ett roligt telefonsamtal innan vi drog oss till sten stensson sten. varför det heter så kan jag inte svara på. studiebesöket gav mig förövrigt ingenting. efter detta exlusiva besök så slösade vi i vår otroligt stora grupp tid i en leksaksaffär. bättre affärer finns det nog inte. vi fann många saker som intresserade oss. tåget var försenat och vi skulle komma mer försent till nästa lektion än först planerat. men väl framme i hörsalen så hade resten av klassen snällt väntat med att starta filmen. vilket höjdar gäng. filmen gav en många tankar, men när den var slut så orkade jag inte tänka mer på det. kom hem vid fyra och sen dess så har jag mest ödslat tid framför datorn men även fått en känsla för wakeboarding. att åka skidor och snowboard hade inte suttit helt fel heller. avundsjuk som fasen är jag just nu. en upplyftande sak idag har dock varit mitt intressanta telefonsamtal om igloos. själv tycker jag att det är en ganska bra idé att pryda väggarna med björnpäls. inte äter man pälsen inte.
imorrn är det min första helt lediga onsdag på en ganska lång tid. det ska utnyttjas till att vara barnvakt. jag som hade bestämt att sova ut länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback