a rush of blood to the head.

i denna stund så sitter jag och pratar med två av mina favoriter. jag är både uppe och nere just nu. vi sitter och planerar inför morgondagen då vår helg i växjö ska börja. jag har dock lite problem att packa. jag har en tendens att packa lite för mycket. jag måste ju få plats med spriten (inside joke). vad ska man packa för en helg där inget är planerat? vi ska bara vara precis som vi var förut. ingen press, inget falskt, bara vi och vår speciella humor. det blir säkert en del fest också, men så ska det vara.
men innan helgen börjar så ska jag överleva ett turism prov och tre timmar religion. men med något sådant att se fram emot så kommer det gå som i en dans.
dagen har varit nästan som vanligt. tre timmar matte c, lunch, en och en halv timmes religion och lite projektarbete. jag är riktigt nöjd med vårt möte idag. ibland så kan en konversation bli riktigt intressant. tacka vet jag när man knackar ihop två hjärnor och ideérna bara kommer fram. det är en riktigt bra känsla.
nu blir det lite sista minuten förberedelser inför imorrn. tacka vet jag mina fyra favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback