come out of the shade.

jag skulle nog inte skriva just nu egentligen. jag är fruktansvärt irriterad och som vanligt så tar jag ut den på min bror. inte för att jag vill, utan det bara blir så. många skulle nog se det som elakt, men man kan inte alltid kontrollera allt man gör, eller? hur kan det egentligen komma sig att jag är irriterad? jag har faktiskt ingen aning. eller jo det har jag kanske. fick gå upp klockan sex imorse för att jag skulle köra vid sju. och såklart så fick jag stressa och det är inte en bra start på mina dagar. körningen gick väl ganska bra, men det finns alltid saker man kan förbättra. fick återigen höra att jag borde bli skådespelerska. är det något som folk bestämt sig för att säga till mig? jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller att de tycker att jag är falsk. jag hoppas verkligen inte på det senaste. jag menar oftast allvar, om jag inte skämtar såklart. och skämt kan ju faktiskt gå till överdrift när det gäller mig. nog om detta. jag bestämde mig för att inte ljuga för min lärare idag och jag sa till henne att jag hade kört och det var därför jag kom försent till lektionen. jag vet vad hon tycker om att köra på lektionstid, men om jag ska vara helt ärlig, så bryr jag mig inte det minsta. det rör mig inte i ryggen som man ska så fint säga. efter en och en halv timmes seg turismlektion med världens onödigaste uppgift så gick vi till biblioteket för att titta på russinutställningen. hur orkar man hålla på med det så länge? det var dock ganska trevligt. efter det så var det äntligen lunch. resten av klassen slutade för dagen medans jag var tvungen att göra religionsprovet som jag missade igår då jag körde stadskörning. på tal om den så tror jag nog jag vet varför min fot gör ont. jag blev fälld i en rulltrappa. inget mer prat om det. provet gick nog bra trots att jag var väldigt stressad. åkte två bussen hem. nu väl hemma så har jag faktiskt städat mitt rum. jag är ganska nöjd. och det borde mitt rumsgolv också vara. om det nu har känslor. ännu något som irriterar mig idag är det faktum att de släckt ner det analoga tv-nätet. och eftersom att vi bara har en box i vardagsrummet och min familj hatar idol så blir det väl att titta på låtarna på internet. men tv4 sidan är så seg. vilka i-landsproblem jag har.
ett plus denna veckan är iallafall att tre av de bästa banden har släppt nya skivor. enligt min bror så borde jag skaffa ett liv. men enligt mig så har jag redan ett.
imorrn så blir det en avslutningsdag med laget. vad som händer på dagen vet jag inte, men på kvällen så blir det middag och fest.

dagens önskelista:
1. körkort.
2. pengar.
3. bättre tålamod.
4. massor av skivor.
5. dennis.

Kommentarer
Postat av: a-l.l.e

du får tänka possitivt vännen, det kunde ha vart sämre ;).

2007-10-27 @ 00:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback