don't look back in anger.

jag tänkte att min första dag på höstlovet skulle involvera mycket sömn. men detta ändrades igår kväll då det bestämdes att jag skulle följa med pappa till båstad för att hjälpa honom med en sak. fick därför gå upp i vanlig tid, alltså vid sju. åkte sedan bil hela förmiddagen om man inte räknar med fikan som vi fick hemma hos en av pappas jobbarkompisar. en spökbakelse är ju inte det första man tänker på under en förmiddag. men med pappa och bra musik så klarar man en hel förmiddag i bilen. var hemma vid två och sedan dess så har inte så mycket hänt. enligt mig så är det ingenting som ska göras under ett lov i vilket fall.
imorrn ska jag bara göra ingenting. tyvärr, om jag nu får säga så, så kommer jag inte att vara ensam hemma. men jag och neo hade tänkt att sova bort halva dagen iallafall.
tolfte februari så smäller det, hoppas jag. har inte fått all information ännu, men hur som helst så är jag på. och med lite tur så får jag med mig lisa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback