hanging by a moment.

vaknade vid halv ett bredvid lisa i alle och jalles lägenhet i söndags. jag och lisa, med lite hjälp från favoriten alle, gjorde frukost i form av marängswisch. eftersom att jalle fyller år på torsdag så tänkte vi att han skulle få något sött och gott. under eftermiddagen så njöt vi bara av varandras sällskap. det finns nog inga bättre människor att bara umgås med. ni är bäst, det är bara så. vid fyra så var det tyvärr tid för oss att åka tillbaka till osby. jag kan inte göra något annat än att tacka för en fin helg. saknar er redan. väl hemma så kändes det tomt.
igår så var det återigen dags för skola och en religionslektion. men det gick snabbt och vid tolv så var jag hemma i ödemarken igen. jag fick iallafall lite plugg gjort på kvällen.
vaknade imorse av att telefonen ringde och jag fick reda på att vi skulle åka till kristianstad idag iallafall. fick snabbt göra mig klar och sedan hämtade lisa mig. först blev det en tur till hässleholm där ett ärende skulle uträttas. efter det så bar det av till kristianstad där jag och lisa sedan gick skilda vägar för att möta upp med våra grupper. min grupp åkte vidare till fjälkingeskolan där vi fick ett varmt välkomnande. vår uppgift gick ganska snabbt och efteråt så fördrev vi tiden till vår skjuts skulle komma. det var väldigt snällt att komma och hämta oss. jag hann med fem över halv fyra bussen från osby och cyklade sedan hem.
jag ska försöka att få lite plugg gjort ikväll.


Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Nyttig frukost ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback