hungry heart.

hittade lite gammal musik som fått mig på bättre humör. det är lite si och så just nu. inte för att något har hänt inte. det är väl bara en sådan känsla man får ibland. gjorde min del av grillningen igår och det känns skönt att ha det gjort. sedan på eftermiddagen så blev det en lång runda i skogen med mamma. det var nog något som vi båda två behövde. på kvällen så blev det en god middag och ett konstigt tv-program. inte för att jag kände att det gav mig något.
sov bort hela förmiddagen idag vilket inte gjorde mig någonting. jag hade bestämt att det skulle vara en lugn helg och det har det verkligen varit. har gjort klart mitt turismarbete och har bara gjort lite av ingenting. ringde storebror innan och det gör en alltid på bättre humör. just nu så sitter jag bara och tänker på den kommande veckan. det känns som det är fullt upp, men det kommer säkert att falla bort en del. det gör det nästan alltid. eller så fylls det på med mer. på fredag så bär det iallafall av till växjö. det känns skönt att det äntligen ska bli av. denna gången så ska ingenting komma i vägen. tillbaka till gamla tider.
nu är det bara två veckor kvar och sedan är det höstlov. vart tar all tid vägen egentligen? jag tror att man bara längtar bort den. jag ska sluta med det och njuta av tiden som är just nu. men det finns alltid något mer att önska.
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback