I like what you say.

vaknade igår av att storebror bankade på dörren och sa "har du inte gått upp ännu?". klockan var då runt halv tolv och det va inte så hemskt sent ändå. det hände inte alltför mycket under dagen förrutom att jag skulle bränna en skiva till storebror. det kanske inte verkar så svårt för andra, men när han inte har samma musiksmak som jag har och hela datorn är full av bara min musik, så kan det bli ett litet problem. vi hade dock ganska trevligt.
vid fyra så åkte jag hem till lisa för att göra vid oss inför tjugoårsfesten och granada. tjugoårsfesten var trevlig och vi hade många intressanta konversationer. när snapsandet och sångerna började flöda så förstog alla att damlaget var på g. vid tio så kom vår skjuts och vi åkte till granada. jag hade mycket trevligt och det hände en väldigt massa intressanta saker. kase-dans till lasse stefanz och ful-dans till idol-ola. när granada var slut så hade vi ingen aning om hur vi skulle ta oss hem, men det löste sig rätt lätt ändå. väl hemma så åt jag och bror glass och pratade om kvällens händelser.
idag har bara varit en sådan dagen efter fest dag. en sådan dag där så lite som möjligt händer. en sådan dag som man alltid borde få ha.
imorrn blir det skola mellan tio och halv tolv sedan slutar jag. på kvällen ska sp05 åka till kristianstad och titta på teater. det ska bli ganska intressant. fast jag missar ju min träning. det är ett minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback