if you're gone.

just nu är jag färdig med en liten del av uppdraget, men vi har mycket kvar att göra. jag hoppas att min kompanjon tycker att det blivit bra, annars så skäms jag lite. eller inte riktigt men kanske litegrann. om jag skulle skämmas så skulle det nog mest vara för att jag har lagt ner en del tid på det. jag bestämmer mig för att inte skämmas. nog skrivit om det.
det är torsdag idag men jag har hela dagen haft lite förhoppningar om att det helt plötsligt skulle vara en fredag istället. tyvärr så blev det inte så, och därför så är det en dag kvar innan det är helg. vi måste äta tacos imorrn. det ska iallafall vara pitabröd i skolan, det är ju ett plus.
idag på vår allra första lektion i religion så skulle vi försöka svara på frågorna "varför finns vi?", "vad är meningen med livet?", "hur skapades världen?". det är inte frågor som man kan besvara på fyrtio minuter och skriva ner på papper. det är frågor som är omöjliga att svara på, men de är ändå intressanta. jag tror att religionslektionerna kommer att vara ganska tysta i sp05. det trivs jag inte med. det gör säkert inte resten av klassen heller för då börjar jag prata på som fasen. jag kan inte hjälpa det, jag tycker bara inte om när det är tyst för länge.
det är nog en av mina svaga sidor.
helgen kommer nog att bli ganska slö. men jag tror jag behöver vila upp mig inför nästa helg. då jag, lisa och svedde ska hälsa på alle och jalle i växjö. det ska bli välidgt spännande att se hur de har det. jag vet att man inte ska längta men i detta fallet så kan jag inte hjälpa det. hela gänget kommer förhoppningsvis att vara samlade och det skulle vara perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback