reason to believe.

just nu så sitter jag i alle och jalles lägenhet i växjö. jag och lisa spenderar vår helg här. igår så kom vi hit efter att ha suttit ett tag i en lång kö på väg till lägenheten. väl framme så gav vi dom deras invigningspresent och sedan gick vi och handlade tacos som vi sedan njöt av på kvällen. vi bestämde inom kort varsel att vi skulle ut och festa på grace. så efter lite dricka så bar det av mot stan. det var en väldigt speciell och väldigt intressant kväll och det var definitift värt det. massor av hetingar också. på väg hem från grace så hade jag fruktansvärd skoskav och jag var lite halvt gnällig. jag hoppas att de kunde leva med det. väl hemma så åt jag rester av tacosen medans alle lagade makaroner och köttbullar till honom själv, lisa och svedde. efter mycket snack och lite hockey så gick vi och la oss vid halv fem.
vaknade idag av att jalle kom in och sa att klockan var ett. det var inte så farligt ändå. under eftermiddagen så har vi tittat på den underbara filmen "nyckeln till frihet". det är en av världens bästa filmer. nu precis så var jag och lisa ute och handlade en överraskning som vi ska ha ikväll. spännande. snart så kommer pizzakillen. vi hoppas alla att han är het. eller iallafall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback