runaway train.

hela kvällen har jag suttit här i hålan i min ensamhet och jobbat på vårt uppdrag. jag tror att mamma tycker att jag är lite skum. men det gör allt lite mer spännande. jag är mycket nöjd och nu är vi snart klara. ibland är det skönt att ha saker att göra som inte finns med i ens vanliga vardag.
hur som helst så har min huvudvärk från igår gått över. både jag och lisa var övertrötta igår så det efter ett tag så blev det en rejäl huvudvärk. men det var värt det. för vi hade en bra dag vi två. han med en körlektion igår också. men med min huvudvärk så blev det inte lika mycket prat för min del. huvudvärk passar inte in i min vardag. kvällen blev lugn och jag gick och la mig i tid för en gångs skull.
stressig morgon idag då jag knappt hann med det jag skulle. fick ta med tandborsten till skolan och med en macka i munnen så åkte jag till skolan för att ha turism. som vanligt så var det inte en så krävande lektion. lunchen bestod som vanligt av fisk. sen så var det svenska. men eftersom att halva vår grupp var sjuk så slutade vi tidigare och jag tog två bussen hem. resten av dagen så har jag som sagt innan jobbat på uppdraget. plus lite tv också såklart. man måste ta vara på ledigheten när man har den.
imorrn är det en fullspäckad dag. men ibland så behöver man kanske dom också. 
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback