the shower scene.

min kompanjon som alltid är vid min sida var nöjd med min del av uppdraget. det kändes skönt eftersom att vi gör detta tillsammans. det är vi två mot världen.
en skådespelar-karriär är kanske något att satsa på. ibland så klarar jag mig även under press. eller så är hon bara allmänt korkad och förstår inte min ironi. det är inte för att vara elak, det vill jag inte vara, men det är för att hon inte förstår min situation. det är en av mina största prioriteter just nu. men jag hoppas att jag slipper det snart.
iallafall så körde jag idag. det är så att man ser fram emot lektionerna nu. vi har en speciell känsla i vår bil. jag lovar, det är så. till lunch så var det pitabröd. åh, jag mådde så dåligt efteråt. inte för att det var äckligt. nej, tvärtom. jag åt bara alldeles för mycket. sen så var det religion. om denna kursen fortsätter så här så kan det bli väldigt intressant. jag gillar konversationer, det är bara så. jag har svårt att vara tyst.
efter lite projektarbete så slutade jag klockan halv fyra.
har nyss ätit tacos och är mätt som fasen. sitter och väntar på att min dåliga vana ska börja. denna dåliga vana är idol. men jag kan inte sluta att tycka om amandas röst.
wal-mart, jag och chicago bears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback