try again.

måndagen var en onödig dag. åkte till skolan med nio tåget för att jag började vid tio. vid halv tio så kom min lärare och sa att vi skulle sluta vid halv elva. och eftersom att jag inte hade någon lektion på eftermiddagen så var det en kort skoldag. men på kvällen så åkte vi i sp05 på teater i kristianstad. man får väl säga att teatern var väldigt speciell. porlande bäckar och två kråkor i regnet, kraa kraa. jag hade nog för höga förväntningar. men det är ett väldigt stark ämne för mig, så det är väl troligt med förväntningar.
igår så var det turism och sedan svenska. på svenskan så började vi planeringen inför vårt stora grupparbete. det blir nog ganska jobbigt men ändå intressant. slutade vid tre och då kom pappa och hämtade mig. vi åkte och handlade middag. när det bara är vi två hemma så blir det enkel mat. på kvällen så tog vi sedan en promenad med våra odjur till hundar.
idag så åkte jag elva tåget till osby för att sedan göra min ärenden på banken. det är så skönt att ha det gjort nu. jobbigt att behöva tänka på det hela tiden. efter det så mötte jag upp med lisa och vi gick sedan till mattestugan. det gick ganska bra idag ändå. jag hade en matte kompis vilket jag tyckte var trevligt.
efter mattestugan så gick jag och lisa på ett uppdrag.
nu ikväll så har jag varit på möte med fotbollen. det diskuterades lite hit och dit men det var trevligt. nu vet jag iallafall en sak som ska hända i helgen.
åh, vad jag ser fram emot kroatien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback