whatever it takes.

det har flygit en hel massa tankar i huvudet på mig de senaste dagarna. bränderna i kalifornien skrämmer mig. det var där jag var, är allt förstört nu? jag fick iallafall svar från familjen jag bodde hos och de mår bra. förrutom att hela deras vardag har ändrats. men jag är bara glad att de lever. det låter kanske dumt, men det är sådana tankar som kommer fram. jag tror alltid det värsta. men det är bara sådan jag är.
idag så var det återigen mattestuga. det känns som om det var igår som jag satt där sist. tiden går alldeles för fort. satt där tills två och sedan följde lisa med mig hem. väl hemma så gjorde vi pannkakor och umgicks en timme innan vi körde motorcykel tillbaka till busshållsplatsen så att lisa kunde hinna tillbaka till byn i tid för hennes möte. men den timmen var definitift värt det. vi kan göra pannkakor vi. när jag väl kommit hem igen och enligt mig gjort en bra parkering med motorcyklen så blev det tv och lite plugg. vid sju så körde vi till sporthallen där jag skulle träna. det va riktigt roligt idag. det är roligt när man lägger hela träningen på att bara spela. det är så det ska vara. nu är jag trött och det är nog dags för mig att hämta neo och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback