your ex-lover is dead.

jag är slöast i världen. jag vet det själv, men det är inte så att jag jobbar för att förändra det. vi har ett filosofiarbete som vi säkert har haft fem veckor på oss att göra. men har jag gjort det, nej. saken är den att det ska lämnas in på fredag då jag även har filosofiprov. dessutom så ligger jag efter i matten. jag får skippa träningen imorrn för att hinna med allt. det är nog inte en så dålig idé då jag fortfarande har ont i mina benhinnor, men det är inte något som jag är glad över. jag bli även mer stressad då jag på min torsdagskväll ska jobba. men det är värt att jobba lite för en resa till kroatien. jag hoppas dock att vi hinner samla in tillräckligt med pengar så att vi kommer dit. men det ska jag inte oroa mig för nu.
en annan sak som hänt är att jag var väldigt nära döden idag. det borde finnas en regel att utlänska lastbilsförare lär sig svenska skyltar. jag vet inte, det kanske finns en sådan regel, men den följs fasen inte. det är inte så konstigt att en av mina största rädslor är lastbilar. dessutom så försökte jag verkligen att inte bli irriterad av den störiga kvinnan som var i samma bil som jag. ibland undrar man vad det är för människor som finns i världen.
jag ser dock fram emot helgen. om jag ska göra det är jag inte riktigt säker på ännu. det är alltid något som ska förstöra.
tänk om man kunde skratta sig igenom hela livet.

when there's nothing left to burn, you have to set yourself on fire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback