come close.

eftersom att körlektionen blev inställd igår och vi inte hade någon turism så blev det ännu en ledig dag hemma. gick ändå upp i lagom tid. jag anser att elva är lagom, om man jämför med hur länge jag brukar sova på mina lediga dagar. spenderade dagen med att göra så lite som möjligt, och skaffa lite ny musik. jag anser att det är en av de viktigaste sakerna man kan göra. jag menar, det är inte ofta man ser mig utan hörlurar i öronen eller musik runt mig. på kvällen så blev det återigen träning. jag tror att de flesta fortfarande var bakis för fy va dåligt det gick. men det kan inte gå bra alltid. på vägen hem så hörde jag ett väldigt roligt uttalande på radion. "om ni inte tycker om mina artiklar så kan ni skjuta mig på plats". både jag och pappa skrattade och tyckte att detta var lite väl överdrivet. men grattis till dig, du har hittat din mening med livet.
idag så var det svenska prov. jag tror att hela klassen tyckte att provet var lite speciellt och jag kan inte säga att jag är nöjd. efter provet så var det meningen att vi skulle fortsätta med vårt grupparbete på von strauffenberg. men detta gick mindre bra så vi skippade det. fick var det till lunch, precis som på alla andra tisdagar. vid halv ett så gick resten av klassen till sina lektioner, men eftersom att vi inte har turism denna veckan så hade jag planerat in en körlektion. men precis som igår så blev även denna inställd. så jag tog två bussen hem och resten av dagen så har jag bara funnits. jag har en massa saker att göra, men eftersom det är så slött hela tiden så planerar jag ingenting. för mig så blir det hela tiden "jag gör det någon annan dag. jag är ju ledig hela tiden". men det blir ju aldrig så. jag är en sista minuten person.
men imorrn så ska jag försöka att få lite gjort iallafall. jag har bestämt mig för att pallra mig ner till mattestugan eftersom att jag ligger efter. vi ska även försöka att få in ett projektarbetesmöte. sen behöver jag nog köpa present också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback