dogs.

idag har vi fått lära känna glenn-rune. glenn-rune är tjugotre år gammal och bor hemma hos sin mamma i en förort till ystad. glenn-rune hoppade av teknikprogrammet under hans andra år på gymnasiet. han trodde att han kunde livnära sig på sitt dataspelande. nu vid tjugotre års ålder så börjar han förstå att han är misslyckad men han kan inte släppa sitt spelberoende av world of warcraft och counter strike. glenn-rune är dömd till att misslyckas då allt han lever på är pizza och öl. hans mamma passar upp på honom hela tiden och t.om. hans s.k. lankompisar tycker att hon är lame.

idag så hade vi språksociologi på svenskan. det var faktiskt både roligt och ganska intressant. lite drama då och då skadar inte. så länge det inte är för en större publik än klassen. efter det så var det dags för skink-melon och fisk. en riktigt delikatess i vissa länder.
efter denna underbara måltid så var det dags att leka lite på turismen. känner mig smart när jag svarar på juniorfrågor. turismen gick ganska snabbt och det var första dagen på länge då jag verkligen gick till halv fyra. åkte bussen hem och där fick jag höra det roligaste skrattet någonsin.
just nu så sitter jag faktiskt och väntar på att idol ska börja. jag har inte följt det förr men det är många bra sångare med i år. och om man sjunger the scientist eller that's alright mama så pass bra så är man värd lite extra beröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback