flying at tree level.

turismen är ett ämne som jag verkligen stör mig på just nu. jag har alltid tyckt om att den lektionen har varit slö och lätt, men nu när skolan snart är slut och man förbereder sig för framtiden så känns det som om jag behöver mer utmaning. för utmaning är något som jag verkligen inte får. det är så slött och löjligt att jag lägger de tre timmarna på att sitta och vara irriterad och sarkastisk. samma gäller nästan idrott och ledarskapen. jag engagerar mig inte ett dugg vilket inte är till min fördel. visst jag måste ta det lugnt med benhinnorna och sådant, men jag skulle nog kunna kämpa lite till.
träningen nu ikväll var väldigt rolig och jag känner att det börjar gå bättre för mig nu. denna veckan blir det mycket träning för att vi har en viktig match på lördag. och sedan på kvällen så blir det fest. den dagen ser jag fram emot. både för att få spela match men även för att få träffa alla igen nu efter sommaren. denna sommaren har ju varit väldigt dålig vad gällde att träffa vänner. men jag skaffade nya och fick en underbar upplevelse som jag kommer bära med mig hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback