hotel song.

igår så var det filosofi hela dagen trots att det var onsdag. ja, min älskade onsdag spenderades i skolan. jag kan väl inte ljuga och säga att det var en bra och trevlig dag för det var det inte. väldigt irriterad eftersom att det verkade som om det bara var jag som brydde mig om redovisningen som vi skulle ha på eftermiddagen. redovisningen gick trots allt bättre än vad jag trodde och dagen började jämna ut sig till det bättre. kom hem vid fyra, tittade på mina serier, gjorde faktiskt lyckade pannkakor och åkte sedan till träningen. träningen var både jobbig men väldigt rolig. efter det så var det möte och fika.
idag så var det studiedag och vi var lediga. så denna veckan blev vi lediga på torsdagen istället för onsdagen. det har väl inte förstört min vecka så mycket. jo lite faktiskt då en annan person visst skulle vara hemma idag också. undra hur mitt liv hade sett ut om vi två kom överrens. det kommer jag nog aldrig att få reda på. men så är det och jag får väl leva med det.
imorrn så slutar jag halv tolv. jag har inget planerat för denna helgen förrutom att vi ska spela vår sista seriematch för säsongen. det ska bli både skönt och tråkigt att säsongen slutar. men just nu vill jag inget annat än att få en helt ledig helg så att jag och lisa kan åka och hälsa på favoriterna i växjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback