mr moon.

inte undra på att människor nuförtiden är mycket mer lata och slöa än förr i tiden. jag vet att jag är en av dom, men det finns faktiskt vissa anledningar. som till exempel ekbackeskolan i osby. min dag idag gick ut på att vi första lektionen spelade tennis i en och en halv timme. efter det så blev det då två timmar rast. nästa lektion så tittade vi på film sen slutade vi. idag så blev filmen generalens dotter. det är det enda vi gör på denna skolan. vi har lite slappa idrottslektioner, åker på utflykt eller tittar på film. vissa säger, varför klaga? visst är det skönt ibland, men det kan gå till överdrift. som till exempel på måndag, då ska vi åka till ullared för att gå på ett studiebesök som varar kanske en timme och sedan får vi shoppa resten av dagen. jag får se hur det blir med det.
jag ser fram emot morgondagen. vi ska spela match mot helsingborg vilket ska bli roligt. senare på kvällen så ska jag på artonårsfest. just nu är jag riktigt sugen på att festa. ska bli trevligt att träffa alla igen. det var ju ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback