radio nowhere.

ok, jag är alldeles för trött för att gå och lägga mig. men saken är den att jag är trött hela tiden. det måste vara för att jag har alldeles för mycket ledighet och sover för mycket. men hur ska jag inte vilja sova när jag drömmer så underbart. och nej, det är inte på det sätt som de flesta säkert antar.
lite plus och minus denna veckan:

+
- bruce springsteens nya skiva är i stil med the rising. må han leva föralltid.
- jag har städat mitt rum. detta händer inte alls ofta ska jag säga.
- överlevde den hemska filosofiredovisningen. låt mig byta grupp.
- idol-amanda är riktigt bra. en väldigt speciell röst. imponerande.
- prison break är tillbaka. behövs fler hetingar i världen.
- jalle och alle kom på besök i skolan i måndags. ett behövligt glädjerus.
- babben och co. är ett bra sätt att bli på bättre humör. men byt ut den skallige.
- la in ny musik på min mp3 idag. jag kan inte leva utan musik.
- max i svensson svensson är en skit dålig skådespelare vilket gör programmet roligare att titta på.
- vi har nästan helt bestämt en helg att åka till växjö. inget ska stoppa detta.
- ingen matte denna veckan. jag slapp sitta där totallt tom i huvudet.

-
- min obóy har varit slut sen i tisdags och därför så äts det knappt någon frukost.
- jag följer idol. det är något som jag inte gjort förut. så jag skäms lite.
- besviken på en nära vän. man ska inte glömma de som står närmast.
- stör mig på att låtar som är gamla kommer ut som ny musik på mtv mm. nu när de är två år gamla (ex. hey there delilah)
- jag har inte gjort mitt filosofiarbete. har glömt vad filmen handlade om.
- jag vill tillbaka till kalifornien och chicago. saknar alla underbara människor.
- min data segar. det är något som jag inte behöver just nu.
- vissa människor förstår inte att om man säger något snällt så är det troligt att man menar det.
- dålig avslutning på fotbollssäsongen. men ska inte gräva ner mig för det.
- jävla telefonförsäljare. sluta försöka sälja en massa jävla skräp till mig.
- kent har släppt ny skiva och jag vill slå i sönder radion varje gång jag hör deras jävla låtar. jag hatar kent!
- dennis har slutat säljas på ica. vart är världen på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback