samson.

det finns egentligen ingen anledning med matte c. hur jag än vrider och vänder på det så finns det inga bra sidor med det. matte är något av det jag hatar mest. att sitta där i skolan och lida i tre timmar är hemskt. men det är väldigt skönt när det är över. halv tolv slutade jag idag. detta har nog varit en av de slöaste veckorna jag haft på väldigt länge. många ser väl det som ett plus, men jag gör ändå ingen nyttigt när jag är hemma. träningen nu ikväll var fruktansvärt rolig. mycket snack och lite hockey är väl det rätta uttrycket i detta fallet. jag trivs som fisken i vattnet och ser fram emot matchen imorrn. laget är bättre än någonsin och vi har även mer roligt än vi haft förut.
imorrn blir det tennis och filosofi. sedan på kvällen så blir det match. fullt upp vilket är trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback