slackerbitch.

ska jag vara helt ärlig så är jag så trött på människor som spelar oskyldiga och snälla när de egentligen är patetiska och gör allt för att få sig själva att tro att de är omtyckta. jag trodde faktiskt att jag skulle reagera värre än vad jag gjorde. men sådana här saker har hänt mig alldeles för ofta så det är inget som kan chocka mig längre. du betyder ingenting för mig och jag bryr mig faktiskt inte om ifall jag någonsin pratar med dig igen. jag antar att din avundsjuka tog över eller att ingen brydde sig om dig tillräckligt och att du behövde lite uppmärksamhet. jag tycker nog mest synd om dig. men om detta var något löjligt försök att få mig att må dåligt så lyckades du inte så bra. men ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att du var sådan. men jag hade fel igen.
vi spelade match mot helsingborg igår. det gick inte så bra, men sånt händer. det var trots allt bara vår andra förlust denna säsongen. det tycker jag inte är något att gråta över. efter matchen så åkte jag och lisa hem till henne för att sedan åka vidare till sannas artonårsfest. det var väldigt trevligt och det var roligt att träffa alla igen. någon gång vid fyra så var vi återigen hemma hos lisa. efter sex timmars sömn lite obóy och pannkakor så åkte jag hem.
resten av dagen så har jag bara tagit det lugnt.

you are one of god's mistakes. you crying, tragic waste of skin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback