special needs.

jag vet inte riktigt var jag är just nu. många saker går min väg. men det finns såklart alltid de sakerna som står i vägen och hindrar en från att göra det som känns rätt. där står jag nog just nu. många personer som påverkar en och ens beslut på fel sätt. det brukar inte vara ett problem för mig. jag förstår inte varför det är så nu. man ska göra det som känns rätt, det är väl det som folk säger. om man bara hade orken och modet. det finns många saker som jag ångrar i mitt liv, men jag skulle inte vilja gå tillbaka och ändra på det. för om jag gjort det så hade kanske jag inte hade haft de bra sakerna som jag har i mitt liv just nu. mina närmaste vänner är bättre än någonsin. men jag saknar vissa väldigt mycket. jag antar att jag var ganska bortskämd vad gällde dom förut. jag fick träffa dom varje dag och det gjorde mitt liv så mycket bättre. men nu när de är längre bort och jag inte träffar dom så ofta så uppskattar jag nog dom så mycket mer.
men känslan av att alltid ha dom nära saknar jag. det var en sorts trygghet.
osäkerheten trycker på.

fall into you, is all I seem to do, when I hit the bottle. because I'm afraid to be alone.
tear us in two, is all it seems to do.


Kommentarer
Postat av: jag har egentligen inte läst detta :).

vi finns alltid med dig, även om vi inte alltid är på plats. glöm inte det vännen :).

2007-09-05 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback