times like these.

fredagen började med tennis. men det gick mindre bra för både mig och lisa. men eftersom att ingen av oss funderar på att starta en tenniskarriär inom snar framtid så är det ganska lugnt. efter det så blev det pizza till lunch. det är ganska sjukt hur flottiga de är egentligen, men ibland så är det ganska gott. vår andra lektion för dagen var filosofi där jag och min grupp skulle börja jobba med vår redovisning angående claus von strauffenberg. det gick mindre bra så vi beslutade oss för att sluta lite tidigare. jag hade tur och kunde åka hem med mina brödrar. det var väldigt bra eftersom att jag då inte behövde stressa så mycket innan jag skulle åka till matchen. vi hade bestämt oss för att vinna så att vi kunde ha något att fira på lördagskvällen och det gjorde vi också. jag gjorde nog ett av mina finaste mål någonsin och den känslan var underbar. nu var vi alla på g och redo inför vår fest på lördagskvällen. jag kom hem ganska sent efter matchen och tittade lite på tv innan jag gick och la mig.
igår så vaknade jag ganska sent. åkte till byn och handlade med storebror för att sedan åka hem och fixa lite saker innan jag återigen åkte iväg. men denna gången var det hem till lisa för att fixa och dona innan michél var snäll och skjutsade hem oss till vår tränare. där blev det en riktigt rolig fest med en del av laget. mycket dricka och dans i ett mycket fint rum med minibar och allt sånt man kan behöva på en fest. vi började ganska tidigt så vi hoppades allihopa att vi skulle kunna komma iväg till wärkstan. efter många om och men så gick vi allihopa vidare. när vi väl var inne på wärkstan så var det inte mycket folk alls. men det blev fler och fler och tillslut så var det ganska många ändå. jag hade roligt och har laget att tacka för det. fyfasen va kul vi hade igår alltså. vi fick skjuts hem av en i lagets pojkvän och väl hemma hos lisa så åt vi potatissallad och bröd som nattamat. det var väldigt gott och efter det så var vi värda en god sömn. vaknade i omgångar på morgonen och hela tiden var klockan tio. jag gillar inte lisas klocka. iallafall så gick vi upp vid elva för att lisa skulle samlas inför en match klockan tolv. jag kan inte säga att jag var avundsjuk precis. mamma kom och hämtade oss och efter att vi lämnat lisa vid klubbstugan så åkte vi hem. dagen har jag spenderat framför tvn med bror och nya tv-program. det har varit trevligt och verkligen behövligt.
imorrn så blir det ingen skola pga. många olika anledningar. detta ger mig en hel dag att förbereda mig för svenskaprovet på tisdag.
tack för denna fruktansvärt roliga helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback