twisted logic.

i fredags så spelade vi tennis i bollhallen i en och en halv timme. efter det så slutade jag. dagen gick åt att göra mest ingenting. på kvällen så kom storebror hem. vi hade ingenting att göra så jag, pappa och bror bestämde oss för att spela kort. så det var vad som hände min kväll. spännande.
vaknade på lördagen av en väldigt konstig dröm. fick ett sms av lisa och nu var det bestämt att vi båda två skulle skita i granada, men av två olika anledningar. vi bestämde oss för att gå på bio istället. så vid kvart i sex så var jag hemma hos lisa och vi åt lite innan vi körde till kristianstad för att titta på superbad. eller supersugen som de så smart översatt den till. iallafall, filmen var inte så bra som jag hoppats på. när dom visade trailern i usa så verkade den vara mycket bättre. vid tolv så var vi hemma hos lisa igen och åt lite onyttigheter innan vi satte oss i bilen för att köra till granada och plocka upp bror och hans kompisar. vi smet in de sista tio minuterna och hann träffa alla som jag ville träffa. efter de tio minuterna så kändes det som om man inte missat så mycket. iallafall så fick vi vänta länge innan alla som skulle med hem hade samlats. under den tiden så fick man reda på en massa saker. jag undrar om alla pratar så mycket när de är fulla. men ibland är det bra med lite information. jag skrattade en hel del på hemvägen pga alla smarta kommentarer och historier. jag och bror var hemma vid tre.
det var en väldigt trevlig kväll.
vaknade ganska sent idag och jag trodde att jag hade försovit mig till samlingen. men som tur väl så hade jag inte gjort det. åkte till osby vid ett och hann se ca tio minuter av herrarnas match innan vi hade vårt möte. vi åkte sedan vidare till gamleby för vår match skulle spelas där idag. matchen gick väl mindre bra, men inte ska allt bli negativt för det. just nu sitter jag här trött som fasen och funderar stark på att gå och lägga mig. det kommer nog inte att hända, men fy fasen va gött det hade varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback