and I found this boy.

ska börja riktigt med det här igen. jag har börjat att bli dålig på allt den senaste tiden. att hålla kontakten med vänner, att säga till folk vad jag verkligen tycker, att göra saker som jag bestämt innan och att behålla min kontroll vad gäller vissa människor. men jag antar att jag kan göra misstag nu då jag snart kommer härifrån. jag tänker mycket på det nu och det finns ingenting som håller mig kvar. eller jo, en sak. fotbollen kommer vara jobbigare än jag trott att lämna bakom mig. det kommer ju bli så att jag lämnar allt bakom mig. vad ska jag göra på kvällarna sen? ah, jag klarade mig hela förra sommaren så det ska nog gå.
nu börjar det bli vår på riktigt. det märks då man hoppar av bussen och påbörjar promenaden hemåt med mp3n på hög volym. det bästa av allt är att man kan ha shorts på sig under träningen och inte frysa. vi har även bestämt att vi ska börja ta studentfesterna på allvar nu. och med studentfest menar jag endast studenter. men vissa har minskad funktion i sin hjärna och kan inte förstå det. det bevisades ju förra veckan.
nu sitter jag mest och väntar på att jag ska få åka till träningen och sedan ta en tripp till broby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback