dizzy.

antar att det är dags för en summering av helgens bravader. efter skolan som slutade halv tolv i fredags så inhandlade jag och lisa det som skulle behövas inför kvällen och fick även in några fler anmälningar. väl hemma hos familjen olsson så fick vi lite projektarbete gjort innan jag började blanda drinkar. japp, jag och lisa hade bestämt oss för att göra allt lite finare just den dagen. drinkarna blev helt okej och det var intressant att prova något nytt. under kvällen blev vi hungriga så vi tog en pizza nere i byn innan vi gick vidare. kvällen blev helt okej, men jag hade en del invändningar som säkert många fick höra. men jag kan inte hjälpa att jag säger min åsikt. ät på den du. iallafall så blev det lite komplikationer innan vi kom hem till lisa senare på natten. kallt som faen va det också.
sovmorgon igår blev det inte. lisa skulle upp och spela match och hade samling redan kvart i tio. hmm. men jag va pigg och det gick bra ändå. resten av dagen blev lugn för min del eftersom att jag var tvungen att förbereda mig för idag. så kommer vi till idag. seriepremiär mot vittsjö. det blev vinst med 3-0 och det kändes riktigt gött. fick in en boll själv också vilket kändes ännu bättre. kvällen ska spenderas med grillat, förhoppningsvis, och en tripp till broby. borde plugga också, men det går ju som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback