I will possess your heart.

så, ska vi gå in på vad denna helgen har gett mig. i fredags så spenderades dagen med d. först så la vi oss ner i den fejkade solen en stund. inte för att det hjälpte inte, men det gav oss lite kvalitetstid. eftersom att d. är så härlig så åkte vi sedan hem till mig för att göra pannkakor. kalla pannkakor var vi sugna på så de fick spendera lite tid i kylskåpet först. vi satte oss i solen för att avnjuta de härliga pannkakorna innan helvetet som vanligt bröt ut. det är inte så lätt som alla kanske tror att leva som jag. iallafall så ville jag inte vara hemma den dagen så vi bestämde oss för att åka till jägersborg och titta på när de förlorade mot gärdsköpinge. där lurade vi även en stackare att vi var fattiga. eftersom att jag är jag så blev det en lång omväg för att skjutsa hem d. men hon är lugnt värd det.
igår så blev det inte mycket gjort ska jag säga. en sådan dag som alla kanske inte vill ha, iallafall inte jag. men man kan inte alltid få som man vill. fick dock ett minst sagt spännande samtal mitt i natten. tack för dom skratten.
idag så gick jag upp ovanligt tidigt. inte för att jag ville, ack nej, utan för att jag var tvungen. jag måste ha sett rolig ut. vid tre var det dags för samling till match. matchen gick inte bra. jag kan bara säga att vissa domare kan faen inte reglerna. måste bara avreagera mig. hur kan man dömma frispark emot någon som täcker ut bollen? jag menar om personen inte gör något som helst fel. detta säger jag inte bara för att jag just nu är lite förbannad, utan för att det faktiskt är sant. plus att gamla gubbar inte ska köra bil. jag och d. hade dock väldigt roligt på vägen hem. inte för att jag egentligen var så glad, utan för att jag var mer än övertrött. och det är inget att leka med ska jag säga.
imorrn så blir det nationellt prov i engelska b och sedan turism. sen är jag ledig resten av veckan. sug på den du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback