I'll attack.

en glass idag hade inte varit helt fel, men priset var för högt så vi sket i det. efter att ha blivit väldigt irriterad på turismen, igen, så blev jag inget annat än glad då lektionen var över och det var dags för lunch. det enda som fattades var att jag önskade att jalle och alle kunde sticka in huvudet i klassrummet och hämta mig, precis som förr i tiden. har saknat dom extra mycket den senaste veckan. efter att ha fått i mig en mindre god soppa så var det dags för svenska c med mitt onda öra. tänk vad lite sol kan göra. iallafall så blev den lektionen väldigt lugn och vi diskuterade mest vad som komma skall. efter lektionen så gick jag och lisa ut för att njuta av solen och göra lite nytta. men det gick åt skogen så vi drog oss tillbaka.
en sak som trots allt känns ganska bra nu är att jag nog har bestämt vad jag ska göra till hösten. men man kan aldrig vara helt säker. men jag är nästan helt säker på att jag kommer få ett nervöst anfall sista anmälningsdagen.
image32

Kommentarer
Postat av: alle

"-glass glass glass" för att citera nån annan? ;D.

2008-04-07 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback