kroatien.

i torsdags klockan halv sex så satte vi i laget oss på bussen mot kroatien. vi hade runt tjugosju timmar att försöka underhålla oss. det blev en hel del filmer men dock mycket mindre sömn. vi åkte igenom danmark, tyskland, österrike, slovenien, italien och tillsist så var vi framme på hotell belvedere. det blev en mindre god frukost där vi alla var minst sagt sega. men när vi fått våra rum och vilat lite så var det dags för lägrets första träning. det gick helt ok och jag fick en hel del skrapsår i geggan. men jag måste erkänna att det är en underbar känsla att komma ut på gräs. middag på kvällen och sedan blev det lite gambling och ap-jagande innan vi alla slocknade ganska snabbt. på lördagen så var det två träningspass och mycket solande. sedan på kvällen så blev det lite festande. drickat var väldigt billigt, men jag, lisa och evve fick tag på något som smakade som piss på flaska. mindre gott. vi hade dock riktigt trevligt och efteråt så somnade vi gott på våra små rum. på söndagsmorgonen så vaknade vi av ett bankande. jag kan säga att varkens jag eller min rumskompis lisa blev så glada. vi hade totalt glömt bort att det skulle ändras till sommartid och helt plötsligt så hade vi inte så mycket tid på oss innan träningen. träningen var dock rolig och på eftermiddagen så solade vi eftersom att det var strålande solsken och runt tjugofem grader. senare på dagen så hade vi match vilket för min del gick åt helvete. på kvällen så blev det återigen gambling och en hel massa skratt. på måndagen så var det bara en träning på förmiddagen och sedan på eftermiddagen så åkte vi in till pula för att shoppa lite. det var mycket intressant och vi såg en bil som matchade väggen. på kvällen så blev det lugnt. igår så var det dags för hemfärd. återigen tjugosju timmar i en buss med tjugosex tjejer. jag kan bara säga att det verkligen fick mig att sakna mitt gäng. resan hem gick snabbare och vi var hemma klockan tolv i förmiddags. har varit ganska sleden sen dess.
denna resan var väldigt rolig och jag har uteslutit en hel del här. det går inte få med allt. men jag ska avsluta med ett bra citat "killar som spelar fotboll i vår ålder är hjulbenta och håriga".
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback