no sunlight.

nu har jag gjort det igen. jag sov bort hela dagen, eller halva iallafall. tryckte på snoozeknappen runt femton gånger minst för att jag tyckte att jag var värd det. men som vanligt så vaknar man upp och får lite dåligt samvete. efter att ha försökt att hitta något att äta, som inte var väldigt torrt eftersom att min oboý återigen är slut, så bestämde jag mig sedan för att göra pannkakor. efter det så spillde jag juice över hela bordet och på så sätt så slutade fjärrkontrollen att fungera. min vanliga tur antar jag. men till sist så fick jag den att fungera igen. ah, ibland undrar man. en sak som irriterar mig är det faktum att när man ska göra någonting så vill inte vädret som jag. men jag har ju inte riktigt bestämt vad jag ska göra med denna såkallade högtid som det är idag. jag trodde att jag bestämt mig, men sleden som jag är idag så har jag kanske ändrat mig. dessutom så blir det att gå upp tidigt imorrn eftersom att fotbollen har ett uppdrag imorrn. uppdrag låter ganska viktigt ändå. fast jag gör det för att det är ganska roligt ändå. är dock lite synd att d. inte ska vara med.

ja, tänk på det nästa gång ni skrämmer bort en kråka. de kanske håller på att smida en plan om hur de ska ge igen mot dig. kråkor är säkert mycket smartare än man kan tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback