on almost any sunday morning.

i söndags så var det träningsmatch och det gick som det gick. en vinst med 12-1 och jag fick äntligen sätta bollen i nätet några gånger. det va riktigt skönt och jag hittade t.om. hem efter matchen. börjar lokalsinnet bli bättre tro? efter matchen så bar det av till broby. det börjar likna något nu. känns massa overkligt.
måndagen var en riktigt jobbig dag då det var problem med anmälningarna till högskolan. jag satt där i evigheter men ingenting funkade. försökte ta en paus då det var träning men träningen gick åt skogen. det gjorde inte min kväll bättre. väl hemma igen så satt återigen framför datorn och hoppades att få in mina anmälningar. efter flera timmar så fick jag in en ansökning. så när jag kom till skolan dagen efter så var jag ganska varvad men fick in anmälningarna på pappas jobb. thank god säger jag bara. men väl hemma den dagen så fick jag reda på att det hade varit problem för alla att anmäla sig så sista anmälningsdagen blev flyttad. all denna stress till ingen nytta. men anmälningarna är inne och nu är det bara att vänta. snart kommer jag här ifrån.
igår så var det träningsmatch och jag lyfte mig ett stort hopp ifrån träningen i måndags. kul var det dessutom. man blev även på bättre humör när man läste tidningen i morse.
imorrn blir det trots komplikationer studentfest. önskar bara att jag kunde bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Em-pem,

hej! Allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback