the fantasy.

högskoleprovet i lördags gick inte riktigt som jag hoppades på. men förhoppningsvis så behövs inte detta för att jag ska kunna komma in på mitt program. det känns så himla nära nu. just det faktum att mejlen ramlar in om olika lägenheter som skulle passa mig gör saken mer och mer verklig. det kommer att kännas som en frihet att komma härifrån. jag blir mer och mer missnöjd med hur människor runtomkring mig beter sig. är känslan av att få någon annan att må dåligt så stor att människor lever av den.
efter högskoleprovet så bar det av till osby för att hämta lisa och några andra för att sedan åka vidare till en mindre fest. trots att jag inte orkade att festa så var det väldigt trevligt. gratis glass är aldrig fel. inte ett gott skratt heller.
i söndags hade jag en lugn dag. inte för att jag ville det, men orken finns inte där just nu för att göra något.
igår så var det iallafall en heldag med turism. det är inte det som man ser mest fram emot i veckan. åkte sedan och tränade på kvällen med min otroliga förskylning. det va säkert inte smart gjort men missar en träning, det gör jag bara inte.
talet idag gick väl ganska bra, men det kan alltid bli bättre. vet dock inte hur jag ska göra med det andra talet som jag måste förbereda till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback