when I dream of michelangelo.

ännu en solig dag har gått. trots att det varit vissa kalla stunder under dagen så är det skönt att känna att våren är på väg. kommer ihåg hur det kändes förra året vid denna tiden. det va inte länge till jag skulle till kalifornien och jag var så spänd. nu är jag spänd inför studenten. vem kunde tro att det skulle kännas så här? finns dock mycket som ska ordnas innan dess. dagen började tyvärr med matte c vilket får mig på så dåligt humör. men lunchen var bra och vi fick även lite tid i solen. sen va det engelska b och vi hade faktiskt ganska trevligt vi få som faktiskt va där. eftersom att glassbilen kom igår så blev det såklart glass i lass när jag kom hem. men problem blev det dock när jag skulle till träningen. sånt tycker jag inte om. men träningen gick bra. det va riktigt härligt idag. mötet efteråt blev kort och jag kom hem ganska tidigt ändå. med några ostskivor i magen. nu är jag sleden som man är när man är sleden.
imorrn så blir det en lektion sen ska jag umgås med d. det blir nog en eller två nyanser mer blont och sedan lite mera färg. prata i koder är skoj. men hade dock varit ganska roligt att kunna skriva som shakespeare. att kunna slita någon i stycken och sedan lägga ut det över hela kyrkogården. skumt. helgen blir nog lugn. fast på söndag är det återigen match och jag får äntligen börja på vänsterkanten från början. höger är inte riktigt min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback