where the sidwalk cracks.

egentligen så borde jag plugga nu, men jag la en och en halv timme på det i eftermiddags ute i solen. skoldagen var ju inte lång precis då den började klockan nio och slutade kvart i tio. men jag som är så duktig stannade kvar en stund och lyssnade på ett föredrag och var stöd åt lisa och sg. planerna ändrades sedan och jag åkte hem med tjugo i tolv bussen för att komma hem och plugga. men jag är inte så bra på det så det gick lite åt skogen. ringde nyss ett samtal till lisa för att påminna henne om mötet ikväll vilket behövdes. jag ansåg att eftersom att jag hade glömt det så hade hon nog gjort det också. jag kan dock säga att det är inte roligt att bli bortglömd. man gör många fel i livet. just nu så är jag så sugen på att bara vara ute i solen på en filt och umgås med de som får mig att må som bäst. och musik såklart. men ikväll blir det mer plugg, möte med fotbollen och ännu mer plugg. men snart är det över. jag flyttar mot västkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback