you can't count on me.

då var det återigen dags för det här. jag blir bara sämre och sämre på det. veckan har varit lite hit och dit. i onsdags så blev det lite jobb med projektarbetet och sedan mattestuga. så bra som det flöt på där så trodde jag att provet skulle gå bättre i torsdags. men som jag vet, sen så länge jag kan minnas, så är matte verkligen inte alls min grej. tänk va underbart det hade varit om man var ett mattesnille. men som tur väl är så är kursen snart slut och jag slipper räkna matte så länge jag lever. eller kanske inte riktigt. efter provet så åkte jag och lisa till hässleholm för att göra ett köp. det gick bra trots att vi fick en liten chock. träningen på kvällen var inställd vilket inte var ett plus. jag blir galen då jag inte vet vad jag ska göra.
igår så var det turism på morgonen, något som jag verkligen börjar bli så trött på, och sedan svenska c på eftermiddagen. efter lite komplikationer så fick vi sluta vid två. det var ett plus. kvällen blev lugn vilket behövdes.
sista dagen för anmälan till högskola/universitet närmar sig och mitt val är gjort. sökandet efter lägenhet är i full gång och jag kan inte vänta. nu är det inte mycket kvar i skolan och jag hoppas att det bästa är framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback