your new twin size bed.

man ska kanske inte tro att det är så varmt som det verkar vara utomhus. märker att jag borde haft en extra tröja på mig när jag var ute idag, det blåste en del ändå. men det har varit en riktigt mysig början på denna dagen. vid elva så fick jag finbesök av linda. mycket trevligt vill jag säga. efter att ha hjälpt henne med en liten sak så bestämde vi oss för att ta en tripp in till byn. där köpte vi glass och satt och avnjöt den på prästängen. det var dock ganska blåsigt, men mysigt. det blev mycket prat om hur det var förr i tiden. då man inte hade så mycket att tänka på. nu sitter jag dock och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. det verkar dock som om morgondagen är planerad just nu iallafall.
nu ska jag försöka njuta av resten av denna lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback