go west.

nu har jag bott här i halmstad i snart en vecka. det va inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. nollningsveckan har varit fruktansvärt rolig och jag är glad att jag valde att vara med. klassen är hur bra som helst. har dock knappt hunnit att flytta in då det har varit aktiviteter hela tiden. inte för att jag klagar, tvärtom, det är riktigt roligt. men lite jobbigt dock att inte ha någon könsdrift. straff är inte kul att få tidigt på morgonen. har levt på nudlar mest hela tiden då det även inte finns någon tid att laga mat. men nudlar är gott. kan dock bli långtråkigt i längden. sitter just nu här och fryser och har ingen större lust att gå med ögonbindel i mörker och regn ikväll. men vad gör man inte för generalen, serganten och straffmästaren. man ska inte shakea rumpan framför generalen, det tycker han inte om.

Kommentarer
Postat av: alle

haha, det låter som du har det bra :).

2008-08-29 @ 03:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback