green eyes.

mina första tre lediga dagar på hela sommaren och nu så är det sådant här väder? eh, antar att jag inte ska klaga. hade en väldigt fin dag igår då jag och d. åkte och shoppade och sedan spenderade tid i vattnet. mitt första dopp här hemma i sommar. borde nog egentligen skämmas lite. färg är något jag även har dåligt av, men jag antar att det bara bevisar att jag inte slöat alls denna sommaren. flyttar till halmstad om mindre än 20 dagar och jag ser fram emot det en hel del. mest av allt så är jag glad att jag inte stannar kvar i osby. jag kan inte förstå att man vill göra det. men klart att det ska bli intressant att komma tillbaka lite på helgerna. så mitt boende ska bli intressant att se, men jag ser även fram emot detta också.

Kommentarer
Postat av: alle

mhm, intressant detta ;D.

2008-08-02 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback