take it off.

jag har spenderat de sista fyra dagarna hemma hos d. då ensamheten smygit på där. vi har haft det väldigt mysigt och väldigt trevligt. vi har ätit mycket god mat och även varit på ikea. vi har även fastnat på ett visst tema, hetingar. iih, ibland så kan man ha det bra. har även tränat igen för första gången på ca. två månader. det var fruktansvärt jobbigt och jag har tappat all min kondition. men roligt som fasen var det. får se hur det kommer gå på matcherna den närmaste tiden. något som hela tiden finns i mina tankar är det faktum att om mindre än en vecka så flyttar jag hemifrån. det ska bli spännande, men man kan inte vara något annat än lite nervös. vissa får vänta några veckor till, men inte jag. imorrn så blir det förhoppningsvis bio med d. och kanske även någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback