thunder road.

vattenplaning och det faktum att vårt tak snart blåser av är den väderprognos jag har fått leva med idag. men varje dag kan inte vara solsken och glass. eller där ljög jag, glass kan man alltid äta. på tal om glass, eller nej, det kan pågå ett tag. iallafall så är det väl ett plus för mig att det inte är solsken då jag har en veckan kvar att slita på jobbet innan jag kan ta min semester och flytta. blir dock mer och mer arg då jag fortfarande inte blivit av med vätskan i mitt knä. detta är något som är väldigt frustrerande då jag inte kan spela någon fotboll. det har nu gått sju eller åtta veckor sedan jag fick det här skräpet och jag önskar att jag inte behövde genomgå detta eller vara livrädd för nålar. min teori är att livet hade varit lite lättare. efter att knappt aldrig missat en träning så stör det mig enormt. dessutom är fästingar det äckligaste som finns. det är inte en underdrift. jag menar allvar då jag nästan spyr då jag ser en på bild. örk.

Kommentarer
Postat av: gissa vem

störigt med knät, hoppas det försvinner! typ nu!

Synd att det inte hade kunnat botas med glass bara ;).

2008-08-05 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback