all I want for christmas is you.

nu har jag kommit hem till mina föräldrar för att fira jul. låter konstigt att säga att man har åkt hem för att fira jul. antar att jag fortfarande inte förstått att jag inte längre bor hemma. kom hem i lördags efter att har varit och shoppat med bror min under dagen. det tar inte lång tid efter att jag kommit hem som d. sedan kliver innanför dörren. vilken underbar person och har även varit mer än saknad. man saknar ibland någon som redan vet allt om en men som trots allt fortfarande tycker om en och alltid lyssnar. vi tittade under kvällen på dansbandskampen som till min förtjusning vanns av larz kristerz. vilket gäng alltså. kollade sedan på min mobil och såg att vi hade fått inbjudan att komma och hälsa på våra andra favoriter alle och svedde, och utan tvekan så var vi på väg. underbart trevligt att se sådana fina ansikten. de har varit saknade. efter några timmar så åkte vi hem igen och somnade gott på mitt rum. i söndags så tittade vi på b-pochahontas och bytte julklappar. jag fick utan tvekan en av de finaste julklapparna någonsin. att en person kan hitta på något sådant och göra det så fint. som mamma sa, helt otrolig. igår så tog jag och bror min en tripp till älmhult för att köpa den sista presenten samt att gå på ikea. varje dag hittar jag något nytt som behövs i lägenheten. igår fick jag iallafall vissa saker köpta. tack för det. på kvällen blev det poker med familjen, trevligt trevligt. om man ska beskriva idag så innefattar det pepparkaksbak och stort brännmärke på armen för min del. ajaj. vi har även tagit in julgranen samt pyntat och även lagat lite annat gott nu när julen har kommit. imorrn är det julafton och den ska spenderas tillsammans med kusinerna på mammas sida. några av dom iallafall. har ju en rejäl släkt så alla blir det inte. men innan de kommer så ska det bli lutfisk, pepparkakor och kalle anka. lutfisk är inte min favorit, men det är tradition. och tradition är något som jag håller fast starkt. vissa saker borde få vara som de alltid har varit. även om det mestadels aldrig blir det. nu vill jag bara önska de som jag tycker om en riktigt god jul. ni vet vilka ni är, och jag är så glad att jag har er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul på dig med favoriten

2008-12-24 @ 04:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback