gotta have you.

ojoj vad det har hänt mycket under en vecka. i lördags så hade jag min första salstenta. förhoppningsvis klarade jag den. kändes ganska bra ändå. sen på kvällen blev det lite festande då vi inte hade kunnat ha någon lussevaka. jag och stina tittade vid ett tillfälle på varandra och vi visste precis vad vi menade. en kille som satt vid ett bord va så otroligt lik gavin degraw så att det va skrämmande. vi skrattade så vi höll på att dö då en idol-johan wannabe även klev igenom dörren. vad händer sen? jo, loulou kommer in. inte den riktiga då självklart, men likheten finns där. på söndagen fick jag sedan väldigt fint besök i form av min mamma, pappa och storebror. även min andra bror fick för sig att hjälpa till. det va äntligen dags för mig att flytta in i min egen lägenhet. det gick jättebra och jag trivs otroligt bra. tyvärr så va familjen tvungna att åka hem på kvällen. men efter att de hade åkt hem så fick jag ännu ett finbesök. claes och stina kom och spenderade kvällen med mig. i måndags och tisdags så var det skola för fulla muggar. igår så var det plugg för fulla muggar och samma gällde idag. imorrn är det sista seminariet innan jullovet och jag kan inte vänta tills det är över. ska dock stanna kvar här in halmstad tills på lördag då jag ska köpa de sista julklapparna innan jag åker hem till min familj. ska även träffa min fina d. då jag kommer hem. jag saknar alla hemma nu, men snart är jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback