human.

helgen har varit mer än bra. väldigt bra faktiskt. efter innebandyn trodde jag inte att det kunde fortsätta att vara så bra. men när stina kom och hämtade mig vid fem i lördags så hade jag dock en liten aning om att det kunde fortsätta. stina hade bestämt sig för att vara snäll och fixa till mig som jag så snällt hade frågat om hon ville göra någon gång. när vi väl va färdiga så började festandet. det tog ett tag innan resten av folket kom. det blev en kväll full av singstar, tequila och skratt. vaknade dagen efter hemma och claes och stina. vi tog det lugnt hela dagen men hann även med en tripp ner till stan för att ta del av julmarknaden. det var mysigt och jag fick till och med se en skylt där det stod osby-halmstad. det va en rolig överraskning. idag har jag varit och kollat på lägenheten, handlat och städat. fast jag borde ha plugat. men jag fick ju faktiskt reda på att jag klarat min andra tenta idag också. det va väldigt skönt. nu är det bara en tenta kvar innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback