hurricane.

det börjar bli en vana det här. jag tror mest att det är för att jag inte vill plugga. vill bara ha det överstökat. men vi träffades iallafall halv tio på biblioteket idag, jag och mina fina vän-familj. vi hade en plugg-dejt och det gick faktiskt förvånansvärt bra. vi kan om vi vill. men med det så anser man ju att man varit tillräckligt duktig och inte behöver plugga när man kommer hem. trots att klockan bara var halv tre. resten av dagen så har jag inte gjort någonting. man ska vara glad att man lever antar jag. jag längtar hem, hem till min familj. men jag tror att när jag väl kommit hem så vill jag tillbaka hit. halmstad och jag tycker om varandra. speciellt då jag snart får mitt egna boende. bara fyra dagar kvar nu. då slipper jag frysa och cykla i regnet. imorrn ska vi träffas igen, samma tid samma plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback