don't ask me.

det värmer på min mage då jag har min fina dator på mig. men jag tycker om den. visst, det har svikit mig ett par gånger, men nu är det starkare än någonsin. den har ju även större hårddisk, awesome. som förövrigt är lite av mitt nya ord. eller kanske bj:s. vad vet jag? jag och min vän stina, ja vi har bestämt oss för att bli nya fans för drott. drott som, för er som inte vet, är halmstads elitserielag i handboll. jag har en klasskompis, som förövrigt är en riktig heting, som spelar där och därför vill vi visa vårt stöd. stina som inte går i min klass följer med mig eftersom att hon gillar att skrika åt domaren, precis som jag. jag tycker om stina, hon är härlig. iallafall så var det match i söndags mellan drott och tumba. vi tog alla en paus i pluggandet, förutom stina som är en arbetare, för att se matchen. drott vann och vi var alla glada för att få se en seger. som grädden på tårtan så gick jag därifrån med lite mindre av min röstförmåga, men vad gör det? vi fick iallafall njuta av matchen då det inte blir mer roliga aktiviteter förrens efter två på lördag då jag har skrivit klart min tenta. jag vill bara få det överstökat. sen blir det fest på kvällen för att fira att vi blivit av med den skiten. sen på söndag så kommer mamma, pappa och bror, bror nummer två bor ju han redan i halmstad, för att hjälpa mig att flytta in till min egen lägenhet. jävla tjat om denna lägenhet, men vafaen, jag är ju glad för den. mina egna saker. jag vet även att mamma ska till ikea och införskaffa fler saker till mig imorrn, yey. jag får dock bara vara i min lägenhet i några dagar innan jag åker hem till jul. jag vill faktiskt hem nu, julen är ju en bra högtid. det är även vår årliga smörgåsätartävling. jag älskar att vara en stridare. ska även bli roligt att få festa med mina favoriter och även fira nyårsafton med dom. tänk om alla hade haft så fina vänner som jag har. det är något som uppskattas så otroligt mycket. jag hoppas dock att jag slipper må dåligt då jag åker hem ifrån festandet igen. varför få en person att må så dåligt? det är inte rättvist att säga så till någon, speciellt om man själv har något att falla tillbaka på. men en dag, som du sa, blir det vi. jag hoppas det iallafall. annars ljuger du också. nej, jag ska vara glad för det jag har. för jag har så många bra människor i mitt liv och det ska jag bevara tills jag inte finns mera. jag hoppas att ni orkar med mig så länge. jag vet att jag har mina dåliga sidor.
nu blir det väl en film. jag orkar inte plugga idag. har faktiskt gått i skolan hela dagen. det enda som skrämmer mig just nu är att min skumma granne ska komma på besök igen. han är väl trevlig och så, men han kan inte riktigt förstå när jag vill att han ska gå. finns kanske gömda känslor där. eller vem försöker jag lura, de märks ganska rejält. tänk om han var någon annan. någon som jag inte behövde vara kurator åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback